Personal | 10 facts about my!

Persoonlijke blogjes vallen altijd goed in de smaak.
Bij mij door die van andere te lezen maar ook bij jullie door bijvoorbeeld een persoonlijk blogje van mij te lezen.
Om deze reden duik ik vandaag weer even 'dieper' in mijzelf om voor jullie een lekker smaakmakend persoonlijk blogje te tikkelen.
Klinkt misschien raar, maar we gaan het gewoon doen.
Benieuwd?
Voor deze 'wat diepere' post heb ik een aantal feitjes over mijzelf op papier gezet.
Deze feitjes die ga ik jullie vandaag vertellen in deze blog.
Feitjes, die ik niet in andere posten kan plaatsen maar misschien wel leuk zijn om te weten en bij mij horen.

Want wist je dat..
# Ik tot vorig jaar Augustus iedere zondag mijn fietsband stond op te pompen omdat ik voor ogen zag dat hij zacht was geworden door al die hobbeltjes en bultjes terwijl hij kneppel hard was? Ik kon er gewoon niet tegen als ik een zachte band had. Nu ik een nieuwe fiets heb heb ik hem al zo'n 3 maanden niet meer opgepompt, al voelt hij nu fietsend wel weer iets zacht aan, misschien word het dan toch maar weer eens tijd om de pomp op te gaan zoeken..

# Ik sinds een paar weken pas écht besef dat ik blij mag zijn en blij ben met hoe ik nu ben en hoe het nu gaat?
Ik heb er nooit echt bij stil gestaan. Ik ben 12 weken te vroeg geboren en heb er behalve dat ik iets kleiner ben dan de rest niks aan overgehouden. Nu ik het programma 'Kleine baby's grote zorg' iedere woensdag op heb staan besef ik echt dat het heel anders had kunnen lopen. Ook besef ik wat mijn ouders hebben moeten mee maken echt niet niks is. Dat wist ik wel, maar nu ik het op tv zie en dan bedenk dat het 18 jaar geleden alleen maar slechter was, besef ik het nog meer. En zie ik maar hoe blij ik kan en mag zijn met hoe nu alles is!

# Ik iedere avond minimaal een halve bak druiven naar binnen werk?
Standaard om kwart over acht, tijdens de pauze van Goede Tijden trek ik de koelkast open en pak ik daar een bak (in de meeste gevallen) overheerlijke druiven uit. Ik ga daar mee op de bank zitten en eet dan meestal een kwart/half van de druiven op.
Druiven horen bij dat kwartiertje en bij mijn doordeweekse avond. Alleen als er druiven met pitten in de koelkast staan dan laat ik ze staan. Ik haat pitten met druiven.

# Ik echt totaal geen ochtend mens ben?
En eigenlijk ook geen avond mens, tenminste 'laat' naar bed gaan is te doen maar de volgende dag kun je dan niet zo veel van mij verwachten.
De zaterdagen zijn echt drama. Ik zet mijn wekker meestal 5 uur als ik om half 7 moet beginnen. Meestal wordt het dan pas tien over 5 dat ik er uit ga.
En dan blijf ik het meestal nog uitstellen - ook al weet ik dat ik dan nog meer moet haasten en er meestal dan nog meer dingen fout gaan.. - maar mijn bed is ook zo lekker warm op die momenten!

# Ik door het vroege opstaan op zaterdag best vaak domme dingen zeg?
Zo heb ik een keer gehad dat een klant vroeg wat voor taart een slagroomtaart was (ze wees er naar en vroeg wat dat voor taart was) waarop ik heel serieus antwoorden dat het een smeerkaastaart was. Het is dat ik het mezelf hoorde zeggen en de blik van de klant zag dat ze me raar aankeek en dus wist dat ik wat verkeerds zei. Anders was de klant met de taart naar huis gegaan met de gedachten dat ze een smeerkaastaart had gekocht.. Dit lijkt mij nou niet echt smakelijk.
En zo heb ik afgelopen week nog de pincode aan een klant gevraagd. We krijgen namelijk (Voor een onderzoek) om de zoveel klanten een scherm met de vraag naar de postcode. Omdat ik het nu al zo veel keer achter elkaar had gezegd en de klant met haar pinpas in haar handen stond, vroeg ik in plaats van naar de postcode naar de pincode. Dit soort stomme dingen maken mijn zaterdagen dan wel weer goed, als ik dan later dat vertel aan een collega lig ik meestal al in een deuk voor dat ik het daadwerkelijk verteld heb.


# Ik 80% van de week het koud heb of koude handen heb?
Letterlijk 80% van de week als het niet meer is.
Als jullie mijn twitter volgen (@labellafleur) dan zul je ook wel vaker een 'koude handen' tweet voorbij hebben zien komen.
Ik weet niet waarom en hoe het komt, maar ik heb dit al jaren.
Buiten dat ze koud zijn verkleuren ze dan ook nog wel eens naar blauw/paars. Het rare daarbij is dat ik het meestal niet eens koud heb, alleen mijn handen zijn dan net ijsblokjes.
Misschien ben ik ook gewoon een echte kou kleum.

# Ik niet kan slapen met koude voeten?
Ik kan echt niet in slaap komen als mijn voeten nog koud zijn, ik kan op mijn kop gaan staan, de hele nacht draaien maar slapen met koude voeten; dat lukt mij niet.
Ook zo iets voor een kou kleum, koude voeten.

# Ik het helemaal niet erg vind om een zaterdag avondje thuis door te brengen?
Met een lekkere kop thee, fijn muziekje en een leuk tv programma of mijn laptop kan ik mij een hele avond vermaken. Geen drank voor nodig!

# Ik een heleboel leuke dingen voor de komende maanden op de planning heb staan?
Zo ga ik binnenkort naar de musical over Andre Hazes met een vriendin, haar ouders en die van mij.
En ga ik met 2 vriendinnen naar de Toppers! Ik heb zin in de komende maanden!

# Ik dit jaar weer richting zuid Frankrijk ga?
We hebben geboekt en gaan weer naar de zelfde camping als waar we 2 jaar geleden (Port Grimaud) een week zijn geweest.
Een camping waar je vanaf het strand waar de camping aan ligt zo naar St Tropez kan kijken (en je er ook niet zo heel ver vanaf zit), je naast een mega camping met een mega boulevard en een heel groot podium staat. We gaan dit jaar met vrienden van mijn ouders en hun kinderen; ik kijk er naar uit!

# Ik heel goed ben in 'To do' blaadjes overal rond laten slingeren?
Mijn hersens die hebben op het gebied van dingen onthouden het begeven. Omdat ik dus de kleinste dingen wel eens kan vergeten probeer ik altijd alles zo vele mogelijk op te schrijven. Maar omdat ik meestal dan weer een nieuw 'to do' blaadje pak, liggen nu overal op mijn bureau, nachtkastje, bank en zelfs op de grond blaadjes met misschien maar 1 woord en of zin er op. Beetje triest eigenlijk, maar toch ook weer handig..

# Ik afgelopen zondag over de wallen heb gereden met lessen?
Ja, niks nieuws dat ik naar Amsterdam moest, maar naar de wallen; nee daar was ik nog niet geweest.
Wauw wat een mensen zeg, de ene toerist na de ander kwamen we tegen. En gewoon oversteken, geen links of rechts kijken; maar nee gewoon zonder te kijken oversteken..

Dit was hem weer.
10 nieuwe feitjes die jullie waarschijnlijk nog niet van mij wisten!

Wat vind je van deze feitjes? 
Herkenbaar of juist helemaal niet?

Love && Enjoy








3 opmerkingen

  1. Leuk om te lezen! Soms best gekke feitjes hahah ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof artikel. Haha lol, dat je elke dag een halve bak druiven eet. Soms heb ik ook wel eens van die weken dat ik zoiets doe, maar daarna ben ik het weer afgeleerd. En cool port grimaud, daar ben ik nu ook al twee jaar geweest ofja wij zaten toen op een camping heel kort bij fréjus. Echt een fantastisch gebied daar, ga daar sowieso nog een keer terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen! :D

    BeantwoordenVerwijderen