NOTD | Ultimate pink gecombineerd met Claire's stripers

Het is alweer een lange tijd geleden dat ik jullie een nails of the day heb laten zien.
Omdat ik deze keer na lange tijd weer een soort van nail art op mijn nagels heb gemaakt leek het mij leuk om deze gelijk te laten zien in een nails of the day.
Benieuwd?
Ja, het is gewoon echt te lang geleden dat ik jullie een nails of the day heb laten zien.
Vandaar dat ik dat deze dag wel weer een keertje ga doen.
Deze dag, de dag van vandaag; maandag draag ik namelijk sinds lange tijd weer eens een nail art.
Lange geleden!
Vooral omdat ik de laatste paar weken of alleen een french manicure had, of juist alleen maar 1 kleur.

Omdat ik een kleine 2 weken geleden in Amsterdam bij de Claire's 2 nieuwe stripers had gekocht en deze nog niet had gebruikt leek het mij leuk om hier weer even gek mee te doen.
Wel iets mega simpels, maar des ondanks niet minder leuk!

Voor deze nails of the day gebruikt ik ook een andere nieuwe lak.
Een lakje wat ik afgelopen zaterdag ook nieuw hed gekocht, gewoon omdat ik nog niet genoeg roze lakjes had.
De lakjes die ik voor deze simpele nail art gebruikte;
- Basecoat; nail harderner van de Kruitvat
- Basis lak: Essence 108 Ultimate Pink
- Stripers: Claire's - zwart 201 en zilver 201 
- Top coat: Essence Gel-look topcoat 

Nadat ik de basecoat en de basis lak had aangebracht en deze goed waren opgedroogd ben ik er met de nieuwe Claire's stripers (zie foto hiernaast) overheen gegaan.

Ik begon hiermee door eerst met de zwarte striper een niet rechte streep te trekken van mijn halve maandje (de kant waaruit je nagel groeit) tot aan de andere kan van mijn nagel.
En dan niet er schuin tegen over maar met een soort van boogje erin zodat hij een beetje aan de zijkant maar net niet in het hoekje uit kwam.
Vervolgens heb ik dit zelfde aan de binnenkant van dat lijntje met de zilvere striper gedaan.
Als laatste heb ik een uurtje later (zo dat ik zeker wist dat het goed droog was) er een topcoat overheen gedaan en toen was het klaar.
Ik was tevreden!

Ik ben echt fan van de stripers van de Claire's.
Vooral nu de kwastjes nog kleiner zijn, want voorheen waren ze eigenlijk nog wel iets te lang.
Ze werken lekker mee en de lakjes stinken ook niet zo.
En dat voor maar 4,95!

Wat vind jij van deze NOTD?
Wat draag jij op dit moment op je nagels? 

Love && Enjoy 





3 opmerkingen