Nails | Rimmel London Coctail Colour.

Nagellakjes shoppen, daar ben ik goed in en dat behoord tot 1 van mijn hobby's.
Ik heb er ook nooit meer dan genoeg, ondanks dat mijn stash een beetje uitpuilt en ik zeker wel een aantal lakjes dubbel heb.
Toch heb ik voor vandaag weer 2 nieuwe lakjes die ik graag met jullie wil delen.
Benieuwd hoe deze lakjes combineren?
Ik heb ze op de foto gezet!
Kijken jullie mee?
Nagellakjes hier, nagellakjes daar, nagellakjes overal!
Ja, zo kan ik op dit moment wanneer ik deze post maak mijn bureau het beste beschrijven.
En dat terwijl ik maar 2 lakjes heb gebruikt vandaag..

Maar goed, de lakjes die ik graag met jullie wil delen zijn 2 lakjes van de Rimmel London collectie.
Dit zijn de prachtige 140 Hawaiian Punch (links) van de coctail colour collectie en de 026 Hot Chick (uiteraard rechts). 
2 prachtige kleuren die ik mag welkom heten tussen mijn andere honderde lakjes.
Ja. Welkom!

026 Hot Chick.
Natuurlijk moest ik ze diezelfde middag dat ik ze kocht even uit proberen, na de vele goede reviews van andere over de coctail colour collectie kon ik niet achterblijven en heb ik ze gelijk even uitgeprobeerd.
Als basis heb ik de 026 Hot Chick gebruikt.
Hieronder is het resultaat na 2 laagjes te zien:
Ik heb 2 laagjes gelakt omdat hij anders 'doorzichtig' was en omdat sommige nagels nogal 'lang' zijn viel het bij die nagels extra op. 
Vandaar die 2 laagjes dus. Over het algemeen vind ik het ook wel mooier, de kleur spreekt toch meer met 2 laagjes dan met 1 laagje.
Door dat het kwarstje een beetje rond afgerond is (of hoe je dat dan ook zeg) pakt het mooi de hoekjes mee en hoef je niet (bij bijvoorbeeld mijn wat rechthoekige) helemaal moeilijk te gaan doen.
Omdat dit geen 60 seconds lakje is maar een longlasting duurde het wat langervoor hij gedroogd was.
Maar toen hij eenmaal gedroog twas was ik al verliefd.

140 Hawaiian Punch.
Helaas was ik nog niet helemaal verkocht en wilde ik persé ook dat andere nieuwe lakje uitproberen.
Vandaar dat ik die als top coat gebruikte en deze er nog eens mooi overheen lakte.

Ook deze mocht op de foto.
En wat vind ik dit mooi zeg!
Het coctail lakje zit vol met schattige shimmers waardoor de lak nog meer spreekt.
Door dat ik dit lakje erover heen heb gelakt heeft het nu in het licht een beetje een donker roze/paarse met toch nog wel rood er door heen uitstraling. 
Dit lakje heb ik uiteraard maar 1 keer hoeve lakken omdat ik deze als top coat gebruikte. 
Ook bij dit lakje is het kwarstje weer met een ronde ronding afgerond (wauw wat een zin;p), heel fijn om te lakken dus!
Omdat dit lakje wel een 60 seconds lakje is, was hij lekker snel droog en kon ik al gauw weer iets anders gaan doen dan stil zitten.
En uiteraard nu ben ik wel verkocht!

Prijzen:
Omdat ze nu in de 'aanbieding' waren heb ik ze niet voor de orginele prijs gekocht.
026 Hot Chick was nu €2.99,- Normaal gesproken €4.99,-
140 Hawaiian Punch was nu  €4,99 Normaal gesproken €6.99,-
Volgens mij heb ik de juiste normale prijzen erbij gezet, maar ik weet het niet voor de volle 100% zeker.


Wat vind jij van deze lakjes en deze combinatie?
Heb jij al een lakje van de Coctail collectie in huis?

Love && Enjoy








Geen opmerkingen