Winactie | Make up; 3x 1 winnaar!

De vakantie is begonnen!
Een drukke periode is achter de rug en dat moet gevierd worden!
Vandaar deze lang verwachte winactie!
Benieuwd wat je kunt winnen en wat je er voor moet doen?
Lees dan gauw verder!

LET OP: DEZE WINACTIE IS GESLOTEN!

Eindelijk is het dan zo ver; de wel verdiende en lang verwachte vakantie.
Voor mij zit er weer een aardig drukke periode op school op en dus kan ik genieten van deze vakantie zonder school werk. Een vakantie zonder schoolwerk moeten doen, dat is echt lang geleden!

En dit ga ik vieren.
Want een kleine 2 weken geleden ontving ik een leuk pakketje van Fogan Cosmetics .
Ik had hier al vaker rond gekeken en al vaker wat over gehoord.
Nu ontving ik dus een leuk pakketje met daar 2 make up setjes in, 2 make up setjes waarvan ik er 1 over 3 van jullie mag verdelen.
Hoe leuk is dat, laten we de vakantie gewoon inluiden met deze winactie!

Wat kun je winnen?
Zoals je op de foto hier boven kunt zien en hier boven kunt lezen ga ik 3 van jullie blij maken.
Dit houd in dat je uit de volgende producten 1 ding mag kiezen waarvoor jij graag mee zou willen doen. De producten waaruit je kunt kiezen:
Deze blush  zit tegen de rood/bronzige/baby roze aan.
Daarbij is hij vrij neutraal dus vrij geschikt voor iedere huid. 

Omdat ik niet kan kiezen voor jullie welke nail polish jij leuker vind mag je dit zelf doen.
Wil jij liever de roze of de blauwe?

Met dit eyeshadow palletje kun je een mooie romantische look maken.
Deze roze/paarze kleuren zijn very pretty en ze blijven ook goed zitten!
Ik ben er erg tevreden mee!

Ik heb alle producten (behalve de nail polish) dubbel binnen gekregen, vandaar dat ik er mijn mening bij zet omdat ik ze dus al heb kunnen uitproberen.
De nagellakjes heb ik overigens nog niet kunnen uitproberen omdat ik eerste diegene die de nagellak wint laat kiezen voordat ik de andere (die ik dan zelf houd) ga uitproberen. 

Wat moet je doen om kans te maken?
  • Je meldt je aan voor de nieuwsbrief van Fogan cosmetics, hier door kun je goed op de hoogte blijven voor alle nieuwtjes rondom deze beauty webshop.
  • Plaats deze tweet: ''Ik doe mee aan de winactie op @labellafleur en maak kans op mooie producten van @fogancosmetics, doe jij ook mee?''
  • En laat tenslotte in een reactie achter op welk product jij kans zou willen maken! 
Het is altijd handig om La Bella Fleur te volgen via bloglovin of GFC, maar dit is deze keer geen must!

Deze winactie loopt tot zondag 24 Februari 18:00. Die week maak ik zo snel mogelijk de 3 winnaars bekend!

Heel veel succes!

Love && Enjoy










6 opmerkingen

  1. Wat leuk Fleur! Fogan is een mooi merk. Ik zou wel graag willen meedoen voor de blush.

    Ik volg jou met GFC & Bloglovin.
    Ik ben ingeschreven voor de Fogan nieuwsbrief
    Ik heb getweet: https://twitter.com/jlalfairytale/status/303510546941108224

    Liefs, Esmée

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke winactie! Ik ken Fogan nog niet, maar ben wel al ingeschreven op hun nieuwsbrief.

    Ik volg je op Twitter en heb getweet en ik volg ook op Bloglovin.

    Ik ben erg benieuwd naar de blauwe nagellak trouwens!

    Succes iedereen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben erg benieuwd naar de blush dus die zou ik graag willen!

    Ik ben ingeschreven op de nieuwsbrief
    Ik volg je op twitter & heb getweet https://twitter.com/Floorsstijl/status/303932546947899392
    En ik volg je via Bloglovin :3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kwam je tegen in een artikeltje 'spam je blog'. Ben meteen even gaan rond snuffelen!
    Wat een leuke site en een leuke win actie (helaas doe ik zelf niet mee). Ik gun het andere hééél graag.
    With lots of Love,
    Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke winactie! Ik doe graag mee! :) Ik zou dan graag de blush willen winnen. Ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief en ik heb de tweet getwitterd!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen