Nails | Black nailpolish, Yes or no?

Zwarte nagels, het is oh zo mooi maar het kan ook oh zo lelijk zijn.
Ja, de een houd er van en de ander totaal niet.
Ik heb eens gek gedaan en heb mijn nagels totaly black gelakt.
Wat zal ik er van vinden, wat zal ik er over zeggen?
Lees gauw verder!
Zwarte nagels, zwarte nagellak; je moet er van houden.
De een vind het prachtig en loopt het liefst 365 dagen per jaar met zwarte nagels, andere vinden het 3 keer niks.
Maar je hebt ook nog mensen die het soms mooi vinden.
Niet mooi van oh zo prachtig maar mooi voor even, mooi voor nu en morgen.
Zo'n iemand ben ik.

Mijn moeder droeg afgelopen week ineens zwarte nagels.
Ik stond verbaasd te kijken, verbaasd omdat zwart een kleur is die ik mijn moeder zelde zie dragen.
En eigenlijk stond het gewoon mooi.
Mijn moeder heeft mooie nagels, niet te lang maar ook zeker niet te kort en ze lakt ze zo mooi.
Ik kreeg kriebels maar liet die kriebels kriebelen.

Nu heeft mijn moeder grijze nagels en heb ik die kriebels gevolgd en datzelfde lakje gepakt en ben ik mijn nagels gaan lakken.
Mijn nagels zijn nu zwart.
Pikkeltje zwart.
Zo zwart als de nacht, zo zwart dat je er niks meer door heen ziet.
Ja, helemaal zwart dus.
Dit is het resultaat;

Als je mij nu zou vragen yes or no?
Dan zou ik voor yes gaan.
Waarom? Omdat het net aan de manier waarop het gelakt is, wat voor lak je gebruikt ligt.
Teminste dat vind ik.
Ik heb wel een paar keer eerder zwarte lak gebruikt maar dan lakte ik mijn hele nagels inclusief de randjes en mijn halve vingers.
Nu heb ik het 'netjes' gedaan en de randjes 'wit' gelaten op tip van mijn moeder.
Ja en ik vind het mooi.
Ik vond het voor mij alleen wel iets te zwart. Zwart is mooi, maar ik vond dat ik er wat extra's aan moest geven.
Dus heb ik er een extra laagje overheen gedaan.
Een extra laagje met een heleboel glitters, een heleboel flakkies van Essence.
En nu ben ik verliefd.
Jij ook?

De lakken die ik heb gebruikt:
- Zwarte lak: Hema Long Lasting Nailpolish 851
- Glitter/flakkie lak: Essence special effect topper; 11 disco disco 

Deze foto's zijn trouwens gemaakt mijn nieuwste aanwinst; de Samsung Galaxy S3.
Niet slecht toch voor een mobiel?

Black nailpolish; yes or no?

Love && Enjoy 



5 opmerkingen

  1. Ik had de foto al gezieeeeen lekker puhhh :D In de groeps whatsapp. Vind het hartstikke leuk Fleur!

    Liefs, Esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het wel mooi, ik draag vaak donkere nagellak maar zelden echt zwart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij anderen vind ik het meestal wel mooi, maar bij mezelf niet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zwarte nagellak <3 Omdat ik uit de subcultuur Emo Scene kom, is zwarte nagellak best wel van zelfsprekend voor mij. Ik ben het gewend dat mensen het dragen en ik draag het zelf ook wel. Natuurlijk grijp ik ook wel naar felle kleuren. Maar ik ben soms heel lui met lakken haha! Ik moet dat echt eens vaker gaan doen, dan houd ik mijn nagels qua vijlen ook beter bij haha! Maargoed, ik hou van zwarte nagellak ondanks dat ik kleuren heel vaak afwissel! :D

    BeantwoordenVerwijderen