Lifestyle | Tassen tip top hop + winactie GESLOTEN.

Tassen is iets waar wij meiden er een heleboel van kunnen hebben.
Het is bij sommige meiden te vergelijken met profvoetballer en een bal.
Zij zijn 1, zo kunnen wij met een tas ook 1 zijn.
Maar wat zijn nou leuke tassen, leuke tassen met mooie kwaliteit en kleur?
Vandaag laat ik jullie een paar leuke tassen zien,met een winactie als afsluiter.
Benieuwd? Neem vooral een kijkje! 

Deze winactie is gesloten
Zoals ik dus al zei; profvoetballer zijn 2 handen op 1 buik met hun voetbal, zo kunnen wij 2 handen op 1 buik met een tas zijn.
Want wij meiden moeten een heleboel mee voor als we bijvoorbeeld gaan shoppen; Portemonnee, lipgloss, spiegeltje, nog een make-upje, mobieltje, agenda en ga zo maar door. Voor je het weet zit hij vol.

Nu heb ik even wat rond gekeken op Seasonbags.nl.
Dit is zoals de naam al zegt een tassen webshop.
Want stel, je wilt een tas die je gewoon kunt gebruiken voor even naar de winkel, maar ook voor bijvoorbeeld een kort dagje school. Voor school moet er natuurlijk wel een boek in passen, maar voor dat middagje winkeltje in uit mag er ook wel wat in passen.

Dit is een vierkantige tas zoals je kunt zien en daar zal best wel een boekje voor school of een kledingstuk uit de winkel in passen. Dit lijkt mij dan ook een fijn formaat om aan te schaffen! Deze tas is onder andere verkrijgbaar in de kleuren, rood, zwart, grijs, taupe, geel, en blauw. Voor meerdere kleuren kun je altijd even op de website een kijkje nemen. 

Maar naast school of winkeltje in winkeltje uit zul je misschien ook wel eens een avondje weg gaan. Dit hoeft niet perse naar die vetste discotheek 3 straten verder op, maar het kan ook gewoon gezellig even wat drinken of bij een vriendin met wat vrienden zijn.
Meestal neem je dan je portemonnee, mobiel en misschien wel een make-upje mee (want stel je gaat ineens tóch naar die discotheek), hier voor is het handig om een tas te hebben die toch weer een paar maatjes kleiner is dan de vorige tas die ik liet zien, maar ook wel een tas waar het net allemaal in past. En eventueel kun je dan altijd nog je agenda er bij in doen!
 Wat dachten jullie van dit formaatje?
Dit is ook een mooi ‘stap’ maatje en het is ook een mooie schoudertas waar je niet al te veel op hoeft te letten. Hij ziet er leuk uit en valt volgens mij ook best mooi te combineren. Deze tas is in de kleuren cognac, zwarte taupe, beige, turqoise, donker/lichtblauw en rood verkrijgbaar. 

 Beide tassen zijn grotendeels van (echt) suède, maar zijn afgewerkt met imitatieleer. 

Winactie.
Nu mag ik iets leuks doen.
Ik mag namelijk in samenwerking met Seasonbags.nl een tas ter waarde van €24.95,- weggeven.
Je kan uit een van de 2 bovenstaande tassen kiezen, hier bij mag je ook zelf een kleur uitkiezen.

Kans maken?
Wil jij kans maken op 1 van deze 2 tassen?
Laat dan een reactie achter met welke tas jij het liefst zou willen winnen en in welke kleur. 

Je mag mij natuurlijk altijd via bloglovin en/of via GFC volgen, dit is wel zo handig want dan kom je eerder te weten of jij die tas gewonnen hebt. Maar dit is deze keer geen must.

Let op: je kunt mee doen tot en met zondag 3 februari, op maandag 4 februari maak ik de winnaar bekend. 

Kende jij deze tassenwebshop al?
Wat vind je van de bovenstaande tassen?

Love && Enjoy 

20 opmerkingen

  1. Oooh Fleur ik doe echt graag mee voor mijn zusje! Haar schooltas is kapot en ik weet zeker dat ze de bovenste tas helemaal top gaat vinden. Die is er ook in het bruin dus dan zou ik hem voor haar in het bruin uitkiezen.

    Ik volg je met Bloglovin en ik ga je nu ook nog volgen met GFC.

    Liefs, Esmée

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! ik zou de bovenste tas in het bruin kiezen, precies zo'n fijn formaat om lekker mee te winkelen! :) Ik volg je natuurlijk met GFC & bloglovin & heb dit artikel geliked!
    Mijn email is: dutch-beauty@hotmail.nl :)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou graag die eerste tas in tope (Of hoe je dat spelt) willen winnen.
    En ik volg je op BL en ik heb je in mijn leeslijst bij blogger!

    Leuk stuk Fleur!

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke actie hoor! Ik ga voor de rode tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die tweede tas vind ik heel leuk, maar dan misschien in knalroze ^^
    Ik volg je op Bloglovin en heb ook even dit bericht geliked :)

    Succes aan alle deelnemers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke winactie!
    Ik hou echt van de 2de tas!
    Groetjes,
    Axelle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, die bovenste tas is echt heel gaaf! Die zou ik wel willen in de kleur taupe. Mijn mail adres: jadore-ellegirl@hotmail.com Ik ben op 4 februari een weekje weg.. Zou je de winnaars ook nog eventueel kunnen mailen?

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga voor de rode hoor! Helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou graag gaan voor de bovenste tas in het zwart. Wat mooi zeg!

    Ik volg je op bloglovin en heb geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OMG die Rode ! Maak graag een kansje ♥ Hij is gaaf !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. en volger 80 nu op Bloglovin ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ♥ de rode tas, like en share deze leuke actie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super leuke actie, volg op bloglovin en GFC, de onderste in taupe vind ik heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ga voor de onderste in donkerblauw zo leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw! De onderste tas in cognac-kleur:)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weet je wat ik wil?
    die rode vierkante tas!
    want zelfs zonder bril,
    weet ik: die staat leuk bij mijn jas!
    het brengt wat kleur aan mijn outfit.
    De tas is echt stoer, dat is een feit
    Dus wil ik deze tas in mijn bezit!
    Laat me winnen! je krijgt geen spijt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Waauw wat een mooie winactie♥
    Mijn tas valt helemaal uit elkaar, dus een nieuwe zou wel handig zijn haha :)
    Ik vind de eerste heel mooi, in het grijs lijkt die me super leuk.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. de eerste tas is echt een juweeltje love it

    BeantwoordenVerwijderen
  19. aaah wat een leuke winactie meid, hopelijk kan ik nog meedoen, hihih.
    Die rodeeeee <3333 loveitttt en ik volgde je al, hihih,

    BeantwoordenVerwijderen