Winactie | Kerstvakantie winactie!

Even een klein artikeltje tussen door.
Dit om te vieren dat het kerstvakantie is en we dus alweer bijna het nieuwe jaar beginnen.
Om deze reden vond ik het leuk idee om 1 van jullie blij te maken met een deze kleine winactie!
Benieuwd wat je kunt winnen en wat je daar voor moet doen?
Lees dan gauw verder!

GESLOTEN.
Omdat het kerstvakantie is en we de laatste en gezelligste feestdagen van het jaar tegemoet gaan, leek het mij leuk om 1 van jullie blij te maken met dit setje.
Wat kun je winnen?
- Essence lakje; Colour & Go nummer 26
- Essence special effect top coat; 10 Glorious Aquarius
- 1 dottingtool

Een paar weken geleden heb ik deze 2 lakjes gecombineert (ik heb hem dubbel gekocht dus dit setje is nog niet gebruikt en komt vers uit de winkel;)).
Om te zien wat dit voor mooi effect geeft kun je de swatches hier bekijken.

Wat moet je doen om dit setje te winnen?
- Volg La Bella Fleur via Twitter: @labellafleur en tweet de volgende tweet: ''Ik doe mee met de kerstvakantie winactie op @labellafleur, doe jij al mee? http://ow.ly/i/1httv  ---> More info; http://ow.ly/gi0kJ  ''.

- Volg La Bella Fleur via GFC of bloglovin. (zie sidebar) 
(voor diegene die geen acount hebben; Bij GFC kan je je ook via twitter, gmail of yahoo acount ect aanmelden. Heel simpel dus!)

- Laat in een reactie achter dat je mee doet en vergeet daarbij je email adres niet te vermelden!

Je hoeft niet veel te doen, we houden het simpel deze keer!

Let op!
Deze winactie loopt tot 24 December (kerstavond) 20:00, de volgende dag 25 December (1ste kerstdag) maak ik de winnaar bekend.

Veel succes!










7 opmerkingen

  1. Ik doe graag mee! Vind het een leuk setje :) Ik volgde je al via bloglovin' en twitter en heb getweet (@VeraTCOB) email is truecoloursofbeauty(at)hotmail.com. Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi setje, alleen al die topcoat, wauw! Ik ga een kansje wagen :) Heb getweet en ik volgde je al op bloglovin en nu ook met gfc :)

    Je kan me mailen op misslanghaar@hotmail.com

    Succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik doe meee :-) leuke winactie fleur <3

    aurora_koper1991@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dit.
    Ik doe mee!
    Ik volg je via GFC en twitter.

    Dit is mijn tweet: https://twitter.com/nona89/status/282593914047840256

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe mee! Ik volg je via twitter en heb de volgende tweet gestuurd: https://twitter.com/jooolet/status/282815300443971585
    Ook volg ik je via GFC en m'n e-mail adres is jooolet@live.nl

    Fingers crossed..
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk! Een dottingtool is echt heel handig, ik gebruik nu tandenstokers, haha.

    ♥ ik volgde je al via twitter en hier is mijn tweet; https://twitter.com/xlittletinygirl/status/283200412469850113

    ♥ ik volgde je al via GFC & bloglovin

    ♥ mail; master-dewi [at] hotmail.com

    Alvast fijne feestdagen!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke winactie! Ik volg je al via bloglovin' en volg je nu ook via twitter en heb natuurlijk getweet! :) Ik ben heeeel benieuwd! Mijn emailadres is simonecober@gmail.com Liefs! En fijne feestdagen :)

    BeantwoordenVerwijderen