New in| Samsung Galaxy note 10.1

Het speelde al een tijdje.
Ik had namelijk al een tijdje iets in mijn hoofd.
Ik wilde namelijk al een tijdje een tablet.
Nu zat ik te twijfelen tussen een Samsung tablet en Ipad.
Ik heb jullie om mening gevraagd maar ook mijn omgeving.
Meningen en adviezen die kreeg ik gelukkig meer dan genoeg.
Maar dan die keus nog en wat wilde ik nou eigenlijk?
Vrijdag avond stond ik in de winkel met 78467 dikke vraagtekens, maar ik heb een keuze gemaakt.
Benieuwd wat mijn keuze is geworden, waarom en wat ik er van vindt?
Lees dan gauw verder!
Als ik heel eerlijk ben, ik ben meer van de apple.
Ik heb al tig apple ipods versleten en de ipad die we al in huis hadden daar kon ik het over het algemeen best mee vinden.
Logisch toch, dat ik als eerste keus de ipad mini had?

Maar oke, uit eindelijk is het dus niet de ipad mini, de Samsung Galaxy tab 2 maar de Samsung Galaxy Note 10.1 geworden! 
Iets waar ik helemaal niet op voorbereid was, maar het is hem dus toch geworden.

Waarom?
Nou omdat de verkoper heel goed was om met zijn verkoop praatje mij om te praten en mijn vader mee in stemde.
Oke, nee dit is niet helemaal waar.
De verkoper vroeg wat ik er mee wilde doen.
Toen ik hem vertelde dat ik hem over het algemeen voor social media  (facebook, bloggen, twitter ect) maar als het zou kunnen ook voor school zou willen gaan gebruiken toen rade hij mij sowieso een Samsung aan. De reden daar voor was omdat er op de samsung tablets een standaard programma wat een soort word is. 
En dat is dus dan handiger omdat de apple dat niet heeft.

Toen was ik eigenlijk gelijk al om.
Maar toen we voor de Samsung galaxy tab 2 waar ik eigenlijk dan voor zou gaan stond kwam de verkoper met een andere Samsung aan. De Samsung galaxy note. Die stond toevallig naast de tab. Deze had nog meer uitgebreidere functies en kon bijvoorbeeld ook met 2 schermen op naast elkaar werken ( bijv word en internet) verder zat er bij die een pen waarmee je ook heel veel dingen extra kon doen en die erbij de tab niet bij zaten.

Toen begon ik toch maar weer te twijfelen.
Maar toen kwam het prijs verschil. 
Afgelopen week was er een actie bij Saturn waarbij je 15 procent korting kreeg. Dus van de 400 werd hij al goedkoper. En omdat mijn broertje bij de Saturn werkt kreeg ik ook nog korting, vervolgens had Samsung ook nog een actie 75 euro back. Dit betend dat er gewoon bijna 200 euro vanaf gaat. Als je dit vergelijkt met de ipad mini en de Samsung galaxy tab 2 heb ik hier dan meer voor van minder. 
Toen had ik ook al gauw mijn keuze gemaakt!
Ik ben nu de trotse eigenaar van Samsung Galaxy note 10.1!

Het is wel heel wat anders als je Apple gewend bent, maar dat wend hoop ik vanzelf wel.
Ik heb er nu facebook twitter en mijn mail op staan. Ik kan er 50 tinten grijs op lezen en de rest dat komt vanzelf wel.
Ook ben ik nog opzoek naar een goeie app waarmee ik kan bloggen, ik heb hiervoor de blogger app geprobeert maar dat is 3 keer niks..

Ja ik ben blij met mijn keuze en wil jullie bedanken voor de tips/adviezen die ik via twitter en het aritkeltje heb ontvangen!

Ben jij in het bezit van een tablet?
Zo ja, welk tablet?
Love && Enjoy 




8 opmerkingen

  1. Lijkt me een erg mooie tablet! Ik zou in eerste instantie ook voor de Ipad zijn gegaan maar deze ziet er ook super uit :) Veel plezier ermee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er erg leuk uit. ik zou zelf voor een appel gaan. maar deze is ook zeker niet miss.
    liefs melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, ikzelf ben ook meer van apple, maar het is een mooi ding! Goede keuze dus. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me een goede keuze! Ik ben juist niet van Apple, omdat Apple qua software heel gesloten is. Als je bijv. een Samsung telefoon hebt en een iPad, dan is het heel lastig om dingen over te zetten terwijl het met een iPhone heel makkelijk is. Apple werkt alleen goed als je ook andere Apple dingen hebt. Dat vind ik het nadeel eraan. Volgens mij heb je nu een prima tablet, ik wil ook ooit nog voor een tablet gaan kijken maar heb geen haast. :)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb een samsung galaxy 8.9 tablet. Echt een ideaal ding. Maar een goede app voor bloggen heb ik ook nog niet kunnen vinden. Ze hebben veel apps. Maar daar kan je een bericht typen en plaatsen maar meer ook niet :( ondanks dat ben ik weg van mijn tablet :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk! Ik heb er zelf geen, maar deze zou ik dan ook uitkiezen.

    BeantwoordenVerwijderen