Review | Herome Daily Protection SPF 8

Voor mijn verjaardag heb ik een nieuwe handcreme gekregen.
Een handcreme van Herome.
Ik ben er wauws van en vandaag vertel ik jullie waarom.
Lezen jullie mee?
Ik ben gek op het lakken van mijn nagels, het overnieuw doen van mijn nagels hoort daar dan ook bij.
Maar als ik het overnieuw ga doen of het toch niet mooi vind moet mijn nagellak wat er op dat moment op zit er weer af en daar gebruik ik dan zoals iedereen doet weer nagellak remover voor.
En nagellak remover die zorgt er voor dat je nagels en de huid om je nagels heen weer uitdroogt.
En dat uitdrogen, het aanvoelen van droge huid van mijn handen dat is iets waar ik niet zo goed tegen kan.
Als mijn huid van mijn handen droog aanvoelen moet ik daar iets tegen doen, als ik geen handcreme in de buurt heb doe ik dit meestal met een beetje water.
Dat beetje water is natuurlijk zo weer opgedroogd, maar voor zo'n moment is dat prima.

Over het algemeen gebruik ik dus best vaak een lekkere handcreme.
Voorheen gebruikte ik de etos handcreme, maar sinds ik jarig ben geweest heb ik een nieuwe.
Zoals je hier boven kon zien en hebt gelezen ben ik nu in het bezit van een handcreme van Herome.
Over het algemeen ben ik grote fan van het merk herome, maar had ik nog geen handcreme van hun in huis. 
Nu dus wel!


Ik ben in het bezit van de Herome Creme Mains Protectuin De Jour SPF 8.
De creme zit in een grotere tube dan dat ik gewend ben.
Opzich wel fijn want dan heb je ook gelijk genoeg voor een lange tijd, maar als je een klein tasje hebt en je je handcreme past daar niet in dan is dat natuurlijk niet zo'n succes.

De crem smeert lekker. 
Wel is hij aardig dik zoals je kunt zien hier onder op de foto. 
Maar als je hem eenmaal uitgesmeert hebt geeft dat wel weer een lekker fris gevoel.
Het voelt dan ook echt koeltjes aan en je voelt dat het intrekt. 

De achterkant van de tube verteld:
'Optimale dagelijkse verzorging voor zachte, soepele handen! Deze snel intrekkende creme met UV A+B filters herstelt de huid en beschermt tegen uitdroging.'
Hier ben ik het mee eens voor zo ver ik hem uitgeprobeert en gedragen heb, hij voelt zoals ik hier boven al vertelde koeltjes aan en je voelt hem intrekken.
Voor heen heb ik ook wel eens handcreme gehad ( een andere dan de etos ) waarbij het echt lang duurde voor het introk en het heel plakkerig aan voelde.
Dat is bij deze creme niet, hij trekt inderdaad snel in en je huid voelt weer zacht en soepel aan. 
Wat betreft de tube en de achterzijde van de tube hun tekst ben ik het er mee eens.
De geur van deze creme neemt iets weg van Nivea.
Hierdoor ruiken je handen gelijk weer naar bloemetjes, heerlijk!

Ik ben blij dat ik deze creme voor mijn verjaardag heb gekregen!
Lekker creme die goed voor je huid is en deze dus optimaal verzorgt als dat nodig is.

Gebruik jij wel eens een handcreme, zo ja welke?
En zou je deze handcreme kopen?

Love && Enjoy 


1 opmerking

  1. Ik heb thuis heel veel handcremepjes, zo super fijn!

    www.susanneke.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen