Personal | Pictures of my life

Vandaag is het weer tijd voor een kijkje achter de schermen.
In deze post laat ik jullie door middel van foto's zien wat ik de afgelopen 2 weken zowel heb gedaan.
Benieuwd naar de foto's van deze week?
Lees dan gauw verder!


De afgelopen twee weken heb ik eigenlijk niet zo heel veel foto´s gemaakt.
Mischien omdat het echt van die 2 standaart weken waren; stage, school, werk en tussen door slapen.
Ondanks geef ik jullie weer een kijkje in mijn leven door middel van foto's gemaakt met mijn mobiel.
Enjoy!

Outfit of the day!
Ik heb dit blousje wel al heel lang, ik droeg hem voornamelijk altijd dicht.
Nu vond ik het eens tijd voor een kleine verandering.
Een verandering die naar mijn mening nog leuk is uitgepakt!

Sinds we dat nieuwe koffie apparaat hebben weet ik niet meer hoe het werkt.
Deze avond had mijn moeder een heerlijk kopje koffie voor mij gezet mét caramel!

Mijn stripboekje na heel wat bloed zweet en tranen. 
Hopelijk ontvang ik hem vandaag wanneer hij half geplasitificeerd is. 
Zouden jullie het leuk vinden als ik hier nog een artikeltje over zou maken met het eind resultaat?

Chippieee!

Ik keek het film festival ( of gala, ben het even kwijt ) vanaf mijn bank lekker warm met het dekbedje.
Ik had het de hele dag nog niet warm gehad.. 

Zondags ging ik even de stad in, dit keer was mijn broertje het slachtoffer.
Eventjes lunchen bij de La Place hoort daar ook bij.
Gezellie!

Aankoopjes van de Primark!
Normaal kan ik het nooit vinden tussen de winter collectie, maar deze keer tot mijn stomme verbazing zat er toch nog aardig wat leuks tussen.
I'm happy!

Een nieuw lakje aangeschaft. 
Een kleurtje die ik eigenlijk wel heel gaaf vind.
Gewoon omdat ik helemala niet van goud hou..

Ik was NAT!
Altijd en dan ook echt altijd als ik op de fiets moet gaat het regenen..

Hmmm nadat ik omgekleed was, had ik mijzelf even verwend met een heerlijke warme chocomelk!

Hihi, lazy sunday met streepjes sokken.

Broodje met ham, kaas en iets van pizza chiq.


Darcy en Rutger hielde een tinychat.
Helemaal leuk!
Mischien zouden we dit een keertje kunnen doen met een aantal bloggers, lijkt jullie dat wat?
Laat het vooral weten in de reactie's dan ga ik iets organiseren!

Nieuwe aankoopjes.
Iets wat eigenlijk niet de bedoeling was en al helemaal niet hoog nodig ofzo.. 

Ik ben in love!
Zo fel, zo mooi en zo leuk!
Binnenkort een review!

Zo mooi!
I Like, I like, I LIKE!
Dit waren de foto's van deze week.
Zo als ik al zei, iets minder als normaal.
Toch hoop ik jullie weer een leuk kijkje in mijn leven te hebben gegeven!

Meer foto's?
Volg mij via instagram; yeahfleur
Of twitter: @labellafleur
Hoe was jullie week?
En wat zouden jullie er van vinden om een tinychat met zijn alle te doen?
Of mischien dat ik er zelf 1 een keertje kan gaan doen?

Love && Enjoy 



7 opmerkingen

  1. Hele leuke foto`s! Heb ook zin om weer eens naar de Primark te gaan! Vind de outfit met blousje erg leuk!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's, vooral de nagellak :)
    Ik heb jou trouwens genomineerd voor de Liebster Award (zie mijn blog).
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Die sokken heb ik ook, maar dan in het bruin. Zijn zo heerlijk warm haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's!
    Ik heb je btw genomineerd voor een liebster award, je kan hem hier bekijken:
    http://dennamichelle.blogspot.nl/2012/10/liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! Die chipies met kaas zijn echt heerlijk haha kan zo een hele zak daarmee leeg eten. Ik vind je blousje bij je outfit foto erg gaaf, leuke kleurtjes :D
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen