Nails | Nails Of The Day Goldfinger

Vandaag is het weer tijd voor een nagel artikeltje.
Deze keer een NOTD en een nailart in 1.
Dat is magische he!
Kijken jullie mee?
Afgelopen vrijdag was ik zoals jullie mischien wel op twitter hebben gelezen even de stad ingedoken met een vriendin na dat we klaar waren met school. 
Die middag kon ik het niet laten ondanks de regen even de kruitvat in de te duiken die aan de andere kant van de stad zat, toch gedaan.
Toen ik bij het Catrice schap kwam zag ik de nieuwe collectie staan.
Er stond niet veel meer, maar wel nog 1 lakje waar van de kleur mij erg aansprak.
Dat was dan ook de reden dat ik hem meenam.

De volgende dag, zaterdag, had ik hem op gedaan na dat mijn nagels een keertje heel waren gebleven na een dagje werken in de HEMA ( wat een wonder is, want normaal breken ze altijd af ).
Ik had hem die dag ervoor dus diezelfde vrijdag nog even op een nagelwiel uitgeprobeerd omdat ik best wel nieuwsgierig was.

Nu had ik hem dus op mijn nagels gedaan.
Ik heb het over het lakje nummer 650 Goldfinger.
De reden dat dit lakje mij zo erg aan sprak weet ik niet precies.
Wel weet ik dat ik al een goud lakje tussen mijna andere lakjes heb liggen en deze eigenlijk niet zo goed dekte.
Ik denk dat het ook een reden was omdat ik wilde weten of deze wel goed zou dekken.
Ja, gelukkig was dit wel zo.
Wel met 2 laagjes maar dat is meestal zo.

Dit lakje is in het bezit van shimers zoals je wel een beetje op de foto van hiernaast kan zien.
Nu ik hem op mijn nagels heb en ik hem dus goed kan bekijken zie ik dat er heel wat shimers in zitten.
Dit is iets wat ik heel leuk vind. 

Toen ik hem op mijn nagels had zitten en al mijn nagels goud waren vond ik het eigenlijk een beetje saai.
Niet omdat ik de kleur niet leuk vond, maar meer omdat het zo 1 geheel was.
Vandaar dat ik er een steentje op heb geplakt die ik bij Meiden Domein had besteld.
Dit steentje heb ik gewoon in de natte zilvere nagellak erbij gedaan en dit op laten drogen.
Dit deed ik op beide ringvingers.
Nu vond ik het eigenlijk nog niet echt leuk.
Vervolgens pakte ik voor de eerste keer Nailart brush erbij en een zwart lakje.
Hiermee wilde ik iets maken rondom het steentje.
Ik had geen idee wat en begon maar wat streepjes te trekken.
Uiteindelijk vond ik het resultaat wel mooi geworden.
Een soort van 'romantische' bloem zonder steel en dan niet geheel romantisch van wegen de kleuren of zo iets denk ik. 

Het eindresultaat en de nagels die op dit moment mijn nagels of the day zijn:
Ik ben benieuwd hoelang het blijft zitten aangezien ik vandaag en morgen gewoon naar stage moet en het meestal dan niet langer dan een dag normaal kan blijven zitten.
We zullen het zien!

Ik ben in iedergeval blij met mijn aankoopje en met mijn nails of the day!
Het heeft ook wel een beetje een herfstige look, die kleur in iedergeval.
Maar ook wel weer iets kesterigs.
Iniedergeval, ik ben happy with my nails!

Wat vinden jullie van deze nagels?
Wat draag jij op dit moment NU op je nagels?

Love && Enjoy 










4 opmerkingen