Nails | Essence presenteert: Colour and Change!

Nagellak komt bij mij vanuit alle hoeken en gaten.
Is het niet vanuit de winkel, dan is het wel van iemand anders.
Zo ook deze 2 speciale lakjes die ik kreeg van een collega van mijn moeder.
Omdat ik deze nog niet had uitgeprobeert leek het mij leuk om dit gelijk maar even met een artikeltje te doen.
Ik heb deze speciale lakjes uitgeprobeert.
Benieuwd naar het resultaat?
Vandaag een artikeltje over iets wat voor mij nieuw is.
Dit is namelijk een magic lakje.
Niet een 3D lakje wat ook best wel een magic lakje was maar wel iets in de richting.
Mischien heb je ze wel al in de winkel zien liggen. 

Deze lakjes zijn er in een aantal kleurtjes.
Zelf heb ik het kleurtje 03 Sweet Suprise van de collega van mijn moeder gekregen.
Maar om de magic in dit lakje naar boven te halen hoort hier nog een lakje bij.
Dit is een lakje wat de magic creeert, de foto hier onder laat dat speciale stripertje zien om de magic mee te creeeren. 


Het eerste wat je doet is de basis lak aanbrengen, dit kan een base coat zijn maar ook een gewoon doorzichtig lakje.
Vervolgens, waneer dit lakje is opgedroogt gaan we beginnen met de colour lak van de colour and change.
In mijn geval was dit het roze lakje.
Dit lakje laat je weer opdrogen.
Als dit is opgedroogd ga je met het doorzichtige stripertje een creatie maken op je nagels.
Hier naast kun je zien hoe het staat afgebeeld op het lakje zelf.

Het is dus heel simpel om een leuke magic nailart te maken.
En ik zal eerlijk zijn, toen ik hem maandag avond gelakt had en met de striper de streepjes had getrokken die ik er op had gemaakt, zag ik nog niks.
Maar toen ik dinsdag ochtend naar mijn nagels keek zag ik dat het een stuk duidelijker was geworden.
Dus het verduidelijkt ( als je dat zo schrijft ) naar mate het er langer op zit en droger word.
Ik heb er overigens geen top coat op gedaan.

Het resultaat 24 uur later:

Ik ben blij met het resultaat!
Want zoals ik hier boven ook al zei: een leuke nail art in een paar minuutjes tijd!

Wat vind jij van deze lakjes?
Heb jij ze in huis of als eens uit geprobeerd?

Love && Enjoy 







6 opmerkingen

  1. Made for me. Ik ben echt een 0 op het gebied van nailart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Apart! Maar het lijkt me wel heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hee fleur,

    ik had een vraagje, waar heeft je moeder haar collega deze nagellak vandaan?
    ik was bij allebei de kruidvatten geweest in Zaandam en in Westerkoog en in Wormerveer en ik kan ze daar niet vinden..

    Groetjes,
    Denise uit 2c van pw :-)

    BeantwoordenVerwijderen