Muziek top 5 week 42

Yeah!
Het is vrijdag, voor de een vakantie, voor de andere het einde van een weekje rust.
Voor mij betekend dat het vakantie is!
En deze vakantie wil ik openen of voor diegene afsluiten met een leuke en nieuwe muziek top 5!
Luisteren jullie mee?


Oh jongens, deze week is zo lekker snel gegaan!
Eindelijk, ik ben er wel aan toe hoor aan die welverdiende vakantie!
Eerst nog even 2 daagjes werken en dan lekker rustig aan doen.

Ik heb sinds een tijdje mijn 'fiets' ipod aan de kant geschoven en mijn ipod touch mee op pad genomen.
Veel makkelijker voor op de fiets.
En vooral de cd van The Script die ik vorige week gedownload heb is echt om verliefd op te worden!
Hier de top 5 van deze week!

#1; The Script - Hall Of Fame

#2; 3 Doors Down - Here Without You

#3; Cheryl - Under The Sun

#4; The Wanted - I Found You

#5; Ny - Crazy Love

Met deze top 5 luid ik bij deze het weekend in.
Enjoy your weekend!

Wat vinden jullie van deze top 5?
En heb jij nu ook vakantie, krijg je nog vakantie of is hij nu jammer genoeg alweer voorbij?
En hebben jullie nog plannen / heb je nog wat leuks gedaan?

Love && Enjoy 


5 opmerkingen