Interview | Meet Idwerd

Het is zondag en dat betekend dat er ook voor deze week weer een leuk interview op de planning staat!
Benieuwd wie Idwerd is?
Lees dan gauw verder!
Ik moet eerlijk toegeven met toch wel een klein beetje pijn in mijn hart dat de interviews niet meer zo hard lopen als voorheen.
Dit is echt iets wat ik heel jammer vind, juist omdat we via deze weg weer heel veel leuke nieuwe bloggers en blogsters beter kunnen leren kennen.
Dus voel jij je geroepen? 
Geef je dan Hier op voor een interview!

Vandaag stelt Idwerd zich voor:

About Idwerd herself: 
Hoe heet je , en hoe oud ben je? Idwerd ik ben 16 jaar

Wat voor school/opleiding/werk doe je? Havo 4

Wie is jou voorbeeld? Iemand die ik ken die ondanks alles wat er in haar leven is gebeurd, doorzet en heel veel heeft bereikt.

Naar wie en wat voor muziek luister je graag? Top 40 of muziek die een paar jaar geleden in de top 40 stond. De teksten van Bløf vind ik erg mooi.

Wat doe je graag in je vrije tijd?
Creatief bezig zijn en sporten.

Wat waar met wie en wat zie jij jezelf over 10 jaar doen? 
Ik hoop dat ik dan een leuke baan heb (ik wil orthopedische technologie gaan doen) een leuke vriend en waar dat zie ik nog wel.


Wat is jou levensmotto?
 Echt een motto heb ik niet maar het blijkt dat ik vaak zeg: zien we dan wel. Dus ik denk dat: leef de dag vandaag, wat morgen komt komt pas morgen.

About Fashiontiger:
Waarom ben jij een blog gestart? Omdat ik ziek werd en me erg verveelde, ik zat toen al een tijdje na te denken over iets beginnen met mode op internet.

Hoe ben je op de naam van jou blog gekomen? 
1e ingeving

Waar gaat jou blog voornamelijk over?
Ik was van plan om het alleen over mode te doen maar het heeft ook wel wat beauty en fotografie Posts.

Hoelang ben jij al aan het bloggen geslagen?
Ik ben eind juni dit jaar begonnen.

Wat vind jij het leukste aan het bloggen?
Dat je zelf bepaalt waar je over schrijft en hoe je dat doet.

Wat voor posten vind jij zelf het leukste om te schrijven en waarom? 

Ik vind reviews wel lastig af en toe, maar ik vind eigenlijk alles leuk anders laat ik het meestal weg.

Hoeveel uurtjes besteed jij wekelijks aan je blog?
Ik ben op dit moment een beetje minder aan het bloggen door school, ik maak nog wel Posts maar die moet ik later nog uit gaan werken. Ik denk normaliter zo'n 8 à 9 uur.

Op welke post je ben je zelf heel trots?
De diy van het armbandje van bliklipjes.

Waar haal jij je inspiratie vandaan?
Meestal is het gewoon wat ik heb liggen en soms heb ik een plaatje ergens van gezien of erover gelezen.
Hoevaak keer per week probeer jij een nieuwe post te plaatsen?
Mijn doel is iedere dag 1, maar op het moment even veel minder.

Wat is een hoogtepunt in jouw blog carriere en wil je die met ons delen?
Ik vind het erg leuk als ik gevraagd word om mee te helpen aan een promotie van een (web)winkel.

Wat is een site/blog waar jij erg tegen op kijkt en waar je dus grote fan van bent? En waarom?
Er zijn zoveel, iedere blog heeft een eigen kenmerk of sterk punt, ik vind het leuk om op verschillende blogs rond te kijken , maar echt 1 favoriet heb ik niet.

Wat is de leukste reactie die je ooit van een volger hebt gehad en van wie kreeg je die reactie?
Ik type dit op mijn telefoon dus ik kan niet zien van wie, maar iemand die zei dat ik hele mooie lippen had. Dat is denk ik wel de meest originele reactie tot nu toe.

Wat hoop jij over een aantal jaar te hebben bereikt met je blog? Bijv: Wil je mischien ooit nog is die ene acteur interviewen, of een webshop openen en of zo veel volgers te hebben ect.
Ik zou wel graag samen willen werken met bedrijven, niet om het geld, maar ik voel me vereerd als een bedrijf zoiets zou vragen.

Ben je te volgen op social media?

Ja @fashiontigerr op twitter

Wat is jouw tip aan je volgers?
Creëer iets waar jou blog mee uitblinkt, iets wat opvalt en nog niemand anders zo heeft.

Wat is de link naar jou blog?

Http://www.fashiontigerr.blogspot.com

Zijn je verwachtingen aan dit interview uitgekomen? En heb je nog ideen voor het volgende interview of heb je nog tips?
Ja Zeker erg leuk. 

Wat vind je van mijn blog? Heb je nog tips/ideen voor artikelen?

Ik vind het altijd erg leuk om je Posts te lezen! 

Ik wil Idwerd bedanken voor het invullen.
Ik heb ook even een kijkje genomen op je blog maar je doet het echt heel leuk.
You Go girl!

Kende jij de blog van Idwerd al?

Love && Enjoy




2 opmerkingen