Personal | Pictures of my Holiday #1

Vandaag is het tijd voor wat foto's van mijn vakantie.
Ik ben dit jaar naar griekenland geweest.
Benieuwd wat ik daar heb gedaan en hoe het daar was?
Bekijk dan nu de foto's in deze pictures of my holiday #1!
Het was me daar toch warm.
En sommige plekjes waren toch mooi.
Vooral de baaien en de kusten waren echt prachtig.
Wat ben ik blij met mijn camera op die momenten!

Al, lang niet alle foto's zijn genomen met mijn Sony camera. De foto's in deze pictures of my holiday toevallig wel. Ik heb ook nog aardig wat foto's met mijn andere camera en mobiel gemaakt. Die komen later in een andere pictures of my holiday van pas. Dit betekend wel dat ze niet op volgorde zullen staan. 
Let's Go!

Om 5 uur vertrokken we vanaf schiphol met het vliegtuig van Transavia richting Corfu (Griekenland).
Heel kort nachtje was dat aangezien om kwart voor drie de taxi voor de deur stond.
Maar het uitzicht vanuit het vliegtuig met het opkomen van de zon maakt dan gelukkig toch wel weer heel wat goed!

 De dag dat we aankwamen ( maandags ) waren we om 10 uur al in het hotel terwijl we pas om 12 uur de hotel kamers in mochten.
Dat betekende lekker luieren bij het zwembad.
Het was jammer dat het weer toen we daar aankwamen een beetje bewolkt was en we in totaal 10 spetters hebben gevoeld toen we lekker bij het zwembad lagen.
De rest van de vakantie is er geen wolkje aan de lucht geweest en hebben we geen regen ( spetters ) meer gezien!

 Het hotel vanuit het zwembad ( tuin ) van het hotel.
in het middelste gedeelte boven aan een van die kamers daar zaten mijn broertje en ik.

 Ons uitzicht vanuit het hotel.
We hadden ook balkon dus konden we heerlijk genieten van dit mooie uitzicht.

Nog meer utizicht. 

En ik begonnen de vakantie met een Sex On The Beach cocktail!

Het uitzicht op het zwembad vanaf het terras.

Broertje en ik.
Deze foto was als ik het goed zeg op de 2de avond gemaakt.


Zoals ik in dit artikel al vertelde hadden we ook een paar dagen een auto gehuurd. 
We zijn door straatjes geweest waardoor wij met onze eigen auto niet doorheen zouden passen.
Straatjes waar je de spiegels moest inklappen en hoopte op geen tegen liggers.
Straatjes waar je bijna u tegen zegt.
En waar je uiteindelijk uitkomt in het 'centrum' wat bestaat uit een rotonde waar je net omheen kan.
De rotonde is meestal gevuld met aarde en 1 grote boom en een stenen muurtje waar wat oudjes op in de schaduw zitten. Dat is in dat soort dorpjes een centrum ja.
Ja en daar dachten wij het strand of het centrum met winkeltjes of een marktje te vinden.
Ja, omdraaien dus en weer terug!

Maar we zijn ook wel op hele mooie plekken gekomen.
Zo zijn we naar dit strand gereden waar het Canal D'amour zich bevondt.
Dit is een canal waar word gezegt dat als je er met je geliefde heen gaat je altijd bij elkaar blijft en als je alleen gaat dat je dan je geliefde tegen zou komen.
Helaas is geen van beide bij mij gebeurd..

 Canal D'amour

Onderweg zijn we ook een paar gestopt voor dit soort mooie plaatjes.
Als we dit nou ook in nederland hadden inplaats van alles maar zo plat als een papiertje..

Ooit hoop ik ook nog eens op zo'n mooi groot cruise schip te mogen zitten!

Uitzicht vanaf het zwembad terras op het zwembad 

Vanuit datzelfde restaurant keken we op de weg. De weg naar de andere kant van het eiland of naar de Corfu city. 
Een weg waar een zebrapad is maar ze gewoon keihard door racen en ze toeteren om je te waarschuwen dat ze er aan komen.
Waar is hun verstand?

Dit waren de eerste foto's van de eerste paar dagen.
Volgende week is er een nummer 2 aan de beurt!
Stay tuned!

Wat vinden jullie van deze foto's?
Waar zijn jullie dit jaar op vakantie geweest?

----------------------------


Love && Enjoy





12 opmerkingen

  1. Mooie foto's zeg, ziet er allemaal leuk uit! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gevolgd! http://www.f-ashion-styliste.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's en je kan zien dat je een hele leuke vakantie hebt gehad! Ik ben benieuwd naar je volgende fotopost.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zit er leuk uit!

    liefs

    lifeofrosalyn.blogpost.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was ik daar ook maar geweest! Leuke foto's,

    ik volg je.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's! Ik zit nu in Griekenland.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, dat strand daar is echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet eruit als een hele leuke vakantie. En leuke foto's. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto's! Ik ben zelf naar Antwerpen geweest, naar Gelderland en ik ga dit weekend naar Lowlands! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful pictures! It looks as if you had a great time. Nice picture of you and your brother. Stopping by from the Like a role model blog hop. New follower here.
    http://lovejoyjunction.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen