Nails | How to do Herome French Manicure?

Vorige week hebben jullie in de shoplog kunnen lezen/zien dat ik een Herome french manicure had gekocht!
Vandaag ga ik jullie laten zien hoe dit wertk en wat het resultaat ervan is.
Benieuwd?
Ik was helemaal happy toen ik hem uitgeprobeerd had, dit is wat ik zocht en wat ik bedoelde.
Een french manicure die niet te nep was laat maar zeggen, hij moest wel een beetje netjes en mooi zijn. 
In drie woorden; dat is Herome!

Ik had wel al eens een Herome French manicre gekocht, maar dan het kleine pakketje. Die vond ik eigenlijk helemaal niet mooi, het werd streperig en het bleef niet goed zitten. Toen ik deze verpakking open maakte en de beschrijving las kwam ik erachter dat ik de volgorde verkeerd om deed. Ja dan word het inderdaad niet mooi nee!

Ik kon het niet laten om de french manicure uit te proberen. Tijdens het lakken heb ik foto's gemaakt zodat ik dit weer aan jullie als een tutorial kon aanbieden.
Laten we gauw beginnen!

Wat hebben we nodig?
- Base coat ( is niet perse nodig )
- French manicure setje.
Stap 1*  ( als je geen base coat wilt gebruiken kun je deze stap overslaan ) 
Als je een base coat op wil doen breng je die bij deze stap aan. Ik had toevallig nog een nailverharderner op dus die heb ik lekker laten zitten. Laat de base coat goed drogen.

Stap 2 
Zoals je kunt zien bestaat het setje uit drie lakjes; 
- White or without (1)
- Naturel nail look (2)
- Protecting top coat  (3) 

We gaan nu met de white or without een laagje aanbrengen aan het randje van je nagels. Dit is het french randje.
Als je het moeilijk vind om vanuit de losse hand een french randje te creeeren kun je ook een sjabloontje die daarvoor gemaakt zijn gebruiken. Als je deze niet inhuis hebt kun je eventueel ook het deel wat je niet bij het french randje ( 3 kwart nagel dus ) van je nagel afplakken zodat alleen het randje overblijft wat je wel wilt lakken. Hier breng je 1 laagje van aan en deze laat je goed drogen. 

Stap 3: 
als stap 3 gedroogd is gaan we verder met het tweede lakje. 
Dit lakje zal ervoor zorgen dat het french randje 1 word met je nagel zodat het dus lijkt alsof het allemaal niet gelakt is maar helemaal van jezelf is. Deze breng je ook 1 keer aan en laat je weer goed drogen.


Stap 4:
Om je french manicure helemaal mooi af te maken gaan we nu nog een top coat aanbrengen.
Ook deze breng je aan over je hele nagel.
De top coat die bij dit setje van Herome toegevoegd zit brengt een mooi glimmend effect aan.
Dit laagje laat je ook weer goed drogen.
Hier mijn resultaat:

Zoals ik al zei ben ik heel erg blij met dit setje. 
Het zijn mijn eerste echte Herome lakjes en ze brengen nog een mooi effect aan ook.
Ik wil mijn nagels nu ook laten groeien zodat ik nog mooiere french manicures kan maken!
I'm very happy!

Wat vind je van deze french manicure?
Heb jij Herome lakjes in huis?
En draag jij wel eens een french manicure? Zo ja welke lakjes gebruik jij hier dan bij?

Love && Enjoy 


3 opmerkingen