Webshops gezocht!

De titel zegt volgens mij al genoeg, benieuwd waarvoor ik op zoek ben naar webshops?
Lees dan snel verder en kom erachter!


Nadat ik om precies te zijn een kleine 6 maanden geleden opzoek was gegaan naar enthousiaste bloggers die ik mocht interviewen is dat naar mijn mening echt heel goed uitgepakt.
Week na week kon ik weer een interview online zetten en werd er leuk op gereageerd en vervolgens stroomde er nog meer nieuwe aanmeldigen binnen.
Echt en ik ben nog steeds mega trots op het feit dat dit zo goed is uitgepakt.
En natuurlijk zijn nieuwe aanmeldingen nog altijd van harte welkom! Klik voor het aanmelden van een bloggers interview op de 2 bovenstaande dikgedrukte woorden, die zijn verlinkt naar het juiste artikel.
Vandaar dat ik voor over 2 weken een special interview with a special person heb ingepland!
Het duurt nog even maar het is het zeker waard!

Mede omdat het interview voor bloggers zo goed is uitgepakt en omdat ik het zelf altijd leuk vind om nieuwe webshops te bekijken en te ontdekken leek het mij leuk om ook een interview te maken voor webshops!
Omdat ik de webshops natuurlijk niet dezelfde vragen als voor een blogger kan voorschotelen heb ik een heel nieuw interview met dezelfde bedoeling als dat voor een blogger inelkaar gestoken.
Want het doel waar voor ik de interviews doe is simpel gezegt het beter leren kennen van de person behind en about the webshop/blog!

Dus:
Heb jij een webshop die wel wat meer bezoekers/kopers/promotie kan gebruiken en sta je open voor een aantal vragen die je doorgemaild krijgt?
Geef je dan op voor een interview!

Hoe geef je je op?
- Laat onder dit bericht achter dat jij je als webshop graag wilt opgeven en laat hierbij een link van je webshop achter. 

- Stuur een mailtje naar Fleur957@gmail.com met als onderwerp Webshop interview. Vertel hierbij dat je je voor een interview wilt opgeven en stuur nogmaals een link van de webshop.

Zodra je dit hebt gedaan vertel ik je via de mail de overige informatie en stuur ik daarbij de vragen door.

Ik zie jullie aanmeldingen tegemoet!


5 opmerkingen

  1. Ik meld me graag aan ^^
    Op mijn webshop verkoop ik onder andere extensions, make-up, juwelen, haarverzorgingsproducten,...
    Hier vind je hem: www.beyoutiful.be

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi,

    Op mijn webshop verkopen ik en mijn vriend ear cuffs, ringen en horloges. Wij willen ons graag aanmelden voor je interview!
    www.mycoco.nl

    Liefs,
    Rachèl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt leuk! Ik heb al jaren een webshop waar ik mijn tweedehands / nieuwe kleding te koop aanbiedt, omdat ik het niet meer draag of een miskoop is geweest. www.chiffonchic.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik meld me ook heel erg graag aan. Ik ben onlangs een webshop begonnen, samen met mijn twee zussen en moeder. Een webshop met allerlei leuke kraam (cadeau) artikelen, babyartikelen, kinderkleding, maar ook home&living artikelen. We maken heel veel zelf, maar kopen ook producten in, om zo voor iedereen wat leuks te hebben.
    www.kleinbeetjeliefde.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Fleur,
    Ik meld mijn webshop graag aan: www.lovelifebag.nl
    Ik verkoop handgemaakte canvas tassen met daarop zelf gezeefdrukte quotes, illustraties en blij-lijstjes van de klant. Ook kiezen klanten hun eigen binnen en buitenkant van de tas uit zodat elke tas uniek is :)
    Ik hoor graag van je,
    Groetjes Elize
    Ontwerpster Lovelifebag
    www.lovelifebag.nl
    www.facebook.com/lovelifebag
    info@lovelifebag.nl

    BeantwoordenVerwijderen