Rondleiding door mijn HTC

Een tijdje geleden heb ik een artikeltje online geplaats waarin ik jullie een rondleiding door mijn Ipod gaf.
Omdat dit artikel goed ontvangen werd geef ik jullie vandaag een rondleiding door mijn HTC!

Mischien dat jullie het al wisten, maar ik heb een HTC!
Nu al weer een paar maanden.
Ik heb genoeg tijd gehad om een aantal apps te verzamelen en mijn mobiel helemaal 'eigen' te maken.
Vandaag een rondleiding door mijn HTC Desire S!
Laten we maar gauw beginnen! 

 Op mijn HTC heb ik 6 ' tabbladen' vol staan met apps.
Mischien iets te veel aangezien ik er bijna nooit wat mee doe.

Dit is het eerste scherm. dit scherm.
Hier staan onderandere de wat meer 'zakelijke' apps tussen.
Bijvoorbeeld mijn agenda, camera, berichten en Bloglovin.
De app die ik van dit scherm het meeste gebruik is denk ik de bloglovin app en de buienradar app.
En natuurlijk mijn camera, ik maak namelijk regelmatig foto's met mijn mobiel.
Het volgende scherm zit vol met handige en leuke apps.
Apps die ik meestal gebruik als ik niks beters te doen heb, bijvoorbeeld de spiegel.
Dat is trouwens wel handig van deze mobiel dat ze er ook een 'spiegel' op hebben gezet.
De twitter apps zijn van dit scherm mijn favoriete.
Van dit scherm gebruik ik echt bijna nooit iets.
Als ik een app van dit scherm gebruik is het meestal de playstore oftewel de app om dingen te downloaden van htc en de reader.
Ik ben namelijk al sinds de krokus vakantie bezig met het ebook P.s I love You. Het gaat heel langzaam ookal ben ik bijna op het eind maar steeds als ik begin heb ik een bladzijde gelezen en heb ik geen geduld meer..
Dit is denk ik het 'populairste' scherm van mijn mobiel als ik het zo kan noemen.
Voor twitter gebruik ik sinds een paar weken Hootsuite, dit is echt een mega handige twitter app voor als je overzichtelijk op twitter wilt zitten.
Voor de rest gebruik ik de Facebook, gmail en de foto app vaak.
Maar ook zeker de gAnalytics niet te vergeten om de statieken van Lifestyle and Art in de gaten te houden!
Dit is een beetje een 'standaart' scherm.
Instellingen, muziek en nog een aantal apps.
De apps die ik het meeste van dit scherm gebruik zijn de mzuiek, msn, Line runner en instagram.
Het laatste scherm bevat een beetje de ' ik houd contact' apps.
Zoals whatsapp dat ik dagelijks gebruik, ook wordfeud ik nog altijd.
Potje winnen met wordfeud? Voeg mij toe; yeahfleur.
Ohja en het is ook heel handig dat ze er een zaklamp op hebben gezet!
Het heeft me al een aantal keer uit het donker geholpen.

De apps die ik het meeste gebruik op een rijtje;
1. Whatsapp
2. Mail
3. Twitter - HootSuite
5. Bloglovin
6. gAnalytics
7. Instagram  - yeahfleur
8. Wordfeud - yeahfleur 

Wat vinden jullie van dit artikel?
Wat voor mobiel hebben jullie?
En welke app(s) gebruik jij het meest?

Love && Enjoy






5 opmerkingen

  1. Ik doe meestal tussendoor even snel snake!
    Superverslavend en leuk als je ene minuutje niks te doen heb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk artikel.
    je hebt wel veel apps.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk artikel.
    Ik gebruik Hootsuite ook voor twitter

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, veel apps zeg...

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke apps ga er ook weer eens wat downloaden!
    x

    BeantwoordenVerwijderen