Rondleiding door mijn ipod

Vandaag geef ik jullie een rondleiding  ipod!
Benieuwd welke apps, muziek en films ik op mijn ipod heb staan en wat ik er mee doe?
Lees dan maar gauw verder, want alleen dan kom jij erachter!
Hee meiden!

Vandaag ga ik zo als ik al vertelde jullie en 'rondleiding' geven door mijn ipod.
Ik ben sinds voor de zomervakantie 2011 in bezit van een Apple Ipod Touch 32GB 4G.
Hiervoor had ik de Apple Ipod Touch 8GB 3G en de Apple Ipod Nano.
Die andere ipod touch heb ik inmiddels verkocht en de nano gebruik ik nog voor op de fiets en naar school.
Maargoed, dat was dat.

Ik moet jullie eerlijk zeggen, ik kan als het kan de heledag met mijn ipod doorbrengen, is het nou op de fiets met muziek of thuis met wifi dat maakt niet uit.
Heerlijk zo'n ipod waar je alles op kan!

In totaal heb ik 3 schermen;

Mijn begin scherm;
Ik heb de meeste apps netjes bij elkaar staan, categorie bij catogorie, zo blijft het lekker overzichtelijk en ziet het er netjes uit ( vind ik zelf dan ). 



Het tweede scherm 
Inderdaad, hier staat alles rommelig door elkaar! Ik heb de laatste tijd geen zin omdat allemaal bij elkaar te zetten. Dit heet gewoon luiheid want eigenlijk is niet zo veel werk en ben je er zo klaar mee, haha.
Misschien dat ik het binnenkort maar is moet gaan 'opruimen'.


Het laatste scherm 
Zoals je wel kunt zien staan hier nog wat 'restandjes' van het vorige scherm.

Dan de mapjes; 

'zakelijk'
Geen idee waarom dit mapje zakelijk heet, want veel zakelijks zie ik er niet in maar oke. 
Uit dit mapje gebruik ik denk ik het meeste de Girlscene app en de Ibooks.
Ik lees niet meer zo veel als vroeger maar soms wil het nog wel eens zo zijn dat ik uit verveling mijn ipod pak en een 'ibook' ga lezen.

'Sociaal'
Oh meiden, ik ben zoooo sociaal dat ik wel een stuk of vier verschillende twitter apps op mijn ipod heb staan, 5 duizend verschillende msn's ( die ik eigenlijk gewoon nooit gebruik ) en ten slotte kan skype wat mischien 1 keer per jaar gebeurt in het buitenland via de ipod!
Met de Facebook app ben ik overigens wel goeie vriendjes hoor, daar komt niemand tussen.


'Games' 
Kennen jullie Unblock me al? Of mischien het auto spel dat je het 'rode' autotje moet bevrijden uit de pakeergarage? Dat is het zelfde en verslavend! Maar wel leuk. 
Ook vind ik het leuk om afentoe even los te gaan op de 'piano' omdat ik weet dat ik er toch niks van bak!
BubbleTlite kan je trouwens ook erg op je zenuwen werken als het niet lukt om die ene laatste bal af te schieten..

'Sociaal' 
Zie je wel! Ik ben wel sociaal!
Hahah.
Van dit mapje gebruik ik eigenlijk het allermeeste G-Whizz! en Bloglovin, natuurlijk om jullie artikelen en blogs te bekijken en lezen!
Heerlijk in bed als ik nog geen zin heb om te slapen even polshoogte nemen wat jullie die dag online hebben gezet. Voor de rest probeer ik ook punten te scoren met de Thuiscoach app van The Voice Of Holland wat niet echt lukt, maar oke. En Wordfeud dat is bij mij net als regen en zonneschijn. De ene keer heb ik wel zin om een spelletje te wordfeuden en de andere keer helemaal niet en houd ik het maar gauw weer voor gezien! Overigens heb ik nog nooit een wordfeud spelletje uitgespeeld, laat staan gewonnen!

'Hulpapps' 
Ja, het blijkt dat je die ook hebt!
Ik gebruik hier denk ik het meeste de instellingen van, notities en de calculator aangezien ik nog net aan weet dat 1+1, 2 is.
Ik zet ook altijd als ik niet op mijn ipod zit mn wifi uit, dit omdat ik bang ben dat mn baterij te snel op gaat!
Trouwens, ik vind wel vergeleken ipod touch 3g dat deze baterij veel minder lang mee gaat!
Hebben jullie daar ook last van of ken je iemand die dit zelfde vind?

Eigenlijk wilde ik ook nog een printscreen van mijn films en muziek maken maar deze pakt hij niet naar mijn pc dus helaas.
Ik heb op dit moment 2 films op mijn ipod staan; The Last Song en Going the Distance.

Op dit moment heb ik nog 11,8 GB vrij van de 32.
Dit betekend ( ik pak even snel de calculator erbij ) dat 20,2 GB vol is.
Hiervan is 13GB in beslag genomen door muziek, 1.06 door video, 0.11 door foto's, 2.5 door apps en 0.09 door boeken. 
Ik heb op dit moment 1533 nummers op mijn ipod staan.
Nu zul je je vast afvragen of ik ze ooit allemaal heb geluisterd, mijn antwoord; Nee zeker niet de meeste die ik luister luister ik wel meerdere keren maar er staan ook een heleboel nummers op waarvan ik niet wist dat ze bestonden en dat ze er gewoon voor de sier op staan. 

Nog even een overzichtje van de apps die ik het meeste gebruik;
- Muziek
- Mail
- Safari
- Bloglovin
- G-Whizz!
- Tweetdeck
- Facebook
- App store
- Wordfeud; Zin om mij uittedagen voor een potje wordfeud?
Hartstikke leuk! Je kan mij vinden onder de naam yeahfleur!

Vinden jullie het trouwens ook zo ontzettend fijn dat je je ipod alleen kan vullen met itunes?
Ik kan echt geen vrienden worden met die Itunes, nu heb ik al een aantal jaar een apple ipod en nog steeds heb ik ruzie met die itunes! Altijd doet hij het tegenovergestelde van wat ik wil en gaat het fout of doet hij het niet. 
Het zou fijn zijn als ze een progamma maken voor wat minder itunes-begaafde mensen die ook gewoon hun ipods willen vullen vinden jullie niet?


Dit was de rondleiding door mijn ipod!
Wat vinden jullie van dit artikeltje?
Heb je een ipod, wat zijn jou favoriete apps?
En kan jij goed met itunes overweg?
Of is er mischien toch een ander programma waarmee je een apple ipod kan vullen, dan zou ik dat heel graag willen horen!
En als je geen apple ipod hebt, wat heb je dan wel en waarom heb je het niet of wil je de stap niet nemen?
Laten jullie het me weten?

-------------------------------
- Van welke bekende blogger zou jij graag een interview lezen en wat zou je dan van diegene willen weten?

- Ik ben nu al een tijdje bezig met het bloggen en ben wel benieuwd wat jullie van Lifestyle and Art vinden, vandaar dat ik een enquete heb gemaakt die je anoniem kunt invullen; Zouden jullie dat even willen doen?

Love && Enjoy'










6 opmerkingen

  1. Wat een origineel idee zo'n rondleiding. Echt super leuk!

    Helaas heb ik geen ipod, maar zou het wel leuk vinden om er 1 te hebben.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk artikel. Zelf heb ik een android telefoon, en ben echt app verslaafd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en origineel artikel! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super gaaf! ik heb een blackberry! en een ipad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuk artikel! Ach weetje, ik heb het ook zo rommelig door elkaar staan ;) Ik zelf heb 3 pagina's op mijn iPhone. Eerst had ik een iPod en daar was het nog rommeliger, ik had zóoooveel pagina's!
    Nogmaals: Leuk artikel! :D
    Liefsx

    BeantwoordenVerwijderen