Mag ik jou Interviewen?

Hee meiden!

Deze keer een heel ander soort post want; 
Ik ben namelijk voor plan om naast iedere week een tutorial, testje, ook een interview van een enthousiaste blogger online te zetten.
Nu voelen jullie denk ik de vraag wel al aan komen; Wie mag ik interviewen?
Zelf lijkt mij dit een heel leuk idee, want eigenlijk ben je gewoon je blog aan het promoten op mijn blog.
En wie weet hoeveel nieuwe volgers je er wel bij krijgt!
Zou leuk zijn toch?
Ik zal als er leuke enthousiaste bloggers op deze post reageren iedere week ( zolang ik iedere week een blogger heb die ik mag interviewen ) online zetten.
Hierbij word jou blog natuurlijk ook vermeld.
De vragen zullen voornamelijk over jou blog gaan, maar soms misschien ook een aantal persoonlijke vragen.

Zo kan ik ook iets meer te weten komen over de mensen die ik volg via blogspot/bloglovin, want ik lees iedere dag jullie posten.
Als jij bereid bent om eerlijk en vooral op een leuke en uitgebreide manier antwoord te geven, misschien wel toe bent aan nieuwe volgers en leuk vind om jezelf en je blog te promoten; laat dan even in een berichtje achter dat je hier graag aan mee wilt doen  en stuur even een mailtje naar  fleur957@gmail.com met daarin je naam en de link naar je blog en natuurlijk nogmaals dat ik je mag interviewen.
Waarom ik wil dat je even onder deze post laat weten dat je hieraan wel mee wilt werken? Dan kan ik makkelijker bijhouden wie ik al heb gehad en hoeveel aanmeldingen er zijn.
Als ik de mail van jou heb ontvangen zal ik jou weer een mail terug sturen met de vragen.
Beantwoord de vragen zo uitgebreid mogelijk, dit staat wat leuker en zo komen we nog meer over jou te weten!



Zou ik jou mogen interviewen?
Laat het dan even weten in een reactie onder deze post en stuur een mailtje naar fleur957@gmail.com met daarin je naam en de link naar jou blog, dan zal ik jou zo snel mogelijk de vragen toesturen.
Het kan even duren voor jou interview online staat als er meerder enthousiaste bloggers aanwezig zijn want ik plaats er iedere week maar een; dus heb geduld!
Als je niet geïnterviewd wilt worden zou je dan misschien wel even achter willen laten of je dit wel of niet een leuk idee vind?
Ik ben benieuwd!




Love & Enjoy 
-- I follow always back -- 


















40 opmerkingen

  1. Superleuk idee! Lijkt me heel leuk! Ik doe graag mee! Ga je zo een mail sturen ;)

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lijkt me erg leuk, en mij mag je wel interviewen. ik zal je zo even een mailtje sturen ;)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee!
    Ik zal je een mail sturen.

    Liefs.
    Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee!
    Heb je ook een mailtje gestuurd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blog!

    Zullen we elkaar volgen? ik volg je vanaf nu :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk :)
    Ik ga eens een mailtje sturen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke leuk, je mag mij intervieuwen!
    Ik heb je gemaild!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een superleuk idee!

    zou ik misschien zo brutaal mogen zijn om te vragen of ik dit ook op mijn blog mag doen?
    ik vind het zo vet!

    ik wil trouwens ook wel, ik stuur je een mail!


    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mij betreft sta ik ook open voor je interview!! :) Ik ga je zo even mailen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mij lijkt het wel leuk (: Ik stuur een mailtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het lijkt me ontzettend leuk om geïnterviewd te worden! Ik stuur je zo even een mailtje.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk idee, ik stuur een mailtje ;) x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuk idee!
    Heb je een mail gestuurd ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hee leuk idee, succes en ik heb een mail gestuurd! x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuk idee! Ga zo even een mailtje sturen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk! :) Ik stuur je nu een mailtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk idee!! :D

    Liefs, Mariette
    PS. Ben bezig met een mailtje...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk idee! Ik ga meteen mailen! Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk! Ik stuur je zo een mailtje :)

    x Anouk

    http://5foot9inches.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi..
    Leuk hoor, naast mijn blog zit ik nu ook als au pair in Spanje dus zou vast wel een leuk interview zijn.
    Ga je volgen!!
    Neem ook eens een kijkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heii ! Leuk idee, ik zou graag mee willen doen. (: Ik stuur je zo een mailtje. (:
    Kus.
    www.ifl0wer.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik stuur een mailtje, want ik wil ook wel geinterviewd worden!
    Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo'n post zie ik niet altijd op een blog. Vind het wel grappig bedacht. Succes met kiezen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik heb je gemailt, want ik vind het een super idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lijkt me heel erg leuk! Echt een geweldig idee en ik doe graag mee :)
    Ik ga je nu meteen een mailtje sturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. lijkt mij heel leuk meid. ik ga je mailen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lijkt me echt heel leuk, ik ga je een mailtje sturen! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Superleuk, ik stuur je een mail! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk idee, zal je een mailtje sturen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Supergaaf, ik ga een mail sturen! Liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauww, gaaf idee!

    putupyourheart.blogspot.com :)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Je mag me altijd interviewen heel leuk idee, ik stuur je een mail!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. heel leuk idee! ik stuur gelijk een mailtje!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen